رییس جمهور در سفر به خوزستان ابتدا از محل کارگاه جمع آوری فاضلاب منطقه کوروش اهواز بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور برای بررسی مشکلات زیرساختی خوزستان به این استان سفر کرده است و در بخش اول سفر امروز خود، به همراه وزای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی هم اکنون در حال بازدید از کارگاه جمع آوری فاضلاب منطقه کوروش اهواز است.

رییس جمهور در این بازدید خطاب به وزرای نیرو و کشور، همچنین مسئولان استان به ویژه روسای آب و فاضلاب خوزستان دستوراتی برای تسریع در روند حل مشکل فاضلاب کلانشهر اهواز صادر کرد.

افزایش تعداد کارگاه‌ها برای سرعت در اجرای عملیات، و تعیین فرصت یکماهه به وزارت نیرو برای تحقیق در زمینه حل مشکل دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در خوزستان به صورت تفکیکی و اجرای طرح موقت برای برون رفت از مشکلات بارندگی‌های پاییزه مخصوصا در نقاط بحران زا، همچنین کوتاه کردن زمان به پایان رساندن پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز و قرار دادن روز شمار برای پیش بینی به پایان رساندن پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز از مهمترین دستورات رییس جمهور در این بازدید بود.

امروز آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به همراه چند تن از وزرای دولت سیزدهم برای بررسی مشکلات خوزستان به این استان سفر کرده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.